Testen Brooks Cambium C17 Carved

Mijn racefiets zadel bevalt mij niet. Op lange fietstochten het ik last van een hoe zal ik het zeggen een fietsenmaker noemde het laatst een slaapzak. Ik heb drie fietsen race-, mountain- en vakantiefiets. Voor de race en mountainbike zou ik hetzelfde zadel kunnen nemen. Voor de vakantiefiets wordt er vaak voor leren Brooks gekozen. Dat lijkt mij ook wel wat. Tijdens het aanmeten van de Santos heb ik ontdekt dat het leren standaard Brooks B17 zadel toch wel erg glad is. Ik ging dan ook naar huis met het nieuwe Cambium Brooks. Mijn racefiets stond op mijn werk dus daar het zadel vervangen en naar huis gereden. Op de eerst rit vond ik het toch nog wel drukken ik mijn kruis. Thuis gekomen zag ik dat het niet echt vlak stond. De volgende dag weer naar mijn werk toen had ik het idee dat ik naar voren gleed op het zadel. Ik moet wel zeggen dat de fietsenmaker had gezegd dat ik mijn bekken moest kantelen in verband met mijn schouderklachten. Dus ik zit misschien wel een beetje te break dancen op het zadel. De vele Pollen in de lucht heeft de test momenteel onderbroken.

Dit bericht werd geplaatst in Accessoires. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie